Website ve Bloglar ile ilgili tema, eklenti ve seo ipuçları paylaşan blog.

Haberler

10 May 2014

Loreser.com Web Sitesi Kullanıma Açıldı.

Arkadaşlar Merhaba.
Uzun zamandır bloğumla ilgilenemiyorum.
Nedeni ise Yeni kurulan bir firmanın website tasarımıyla uğraşmamdı.
Uzun bir aradan sonra nihayet dün akşam tamamiyle kullanıma sunuldu.

Oluşturduğum websitesini sizlere göstermek ve değerli yorumlarınızı almak istedim ve bloğumda paylaşmaya karar verdim.

LORESER - DEKORASYON , İNŞAAT VE MİMARLIK



           



Yukarıda vermiş olduğum linki kullanarak websiteyi ziyaret edebilir ve yorumlarınızı bildirebilirsiniz.
Bazı arkadaşlar tanıtım yaptığımı düşünebilirler ancak kesinlikle tanıtım  değil.İsteyen kişiye websitenin kontrolümde olduğunu kanıtlayabilirim.

Düşünce , Görüş ve Bildirilerinizi Yorum Bölümünden Bizlere İletebilirsiniz.

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yalnızca bu yazı ile ilgili yorumlar yazınız.
Bu yazı dışında iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim Sayfası
'nda bulunan formu doldurunuz.